ORLEV, Uri. Corre, noi, corre!. Alfaguara – Grup Promotor, Barcelona, 2002.
“A mi aquest llibre m’ha agradat molt. Però fa molta pena. El personatge que m’ha agradat més ha estat l’Srulik o també Iurek. També fa moltes coses per sobreviure. És una mica liat perquè al cap d’un dia no saps quin ordre han anat les coses. També fa molta pena quan es talla el braç amb una trituradora de gra.”
”És un llibre d’un nen jueu que ha de sobreviure tot sol només amb vuit anys. Haurà d’escapar dels alemanys. Anirà de grup en grup de nens orfes jueus com ell.”
“Aquest llibre m’ha agradat, no ha estat malament. És un llibre molt bonic i fa molta pena. També quan perd el braç, m’ha fet pena, perquè després s’intentava cordar les sabates i no podia i això és una cosa que ara pot fer tothom. Hi ha hagut moltes escenes xules i que fan pena. El títol, que en la història li diuen més d’una vegada “corre, noi, corre”. Ha estat divertit.”
“No m’he acabat el llibre però l’he trobat molt bé, molt original. M’ha agradat el tros on surt que el guardabosc segresta l’Slurik i la dona el salva.”
Puntuació mitjana: 6,7
Club de Lectura Infantil
“Aquest llibre era divertit al principi però després no, però m’ha agradat perquè me l’han explicat millor a la tertúlia del Club de lectura perquè jo no l’entenia. Però m’ha convençut de seguir-me’l llegint. Explica la història d’un nen anomenat Srulik fa una vida molt diferent a la nostra.”
Club de Lectura Infantil